|
Forum Mieszkańców Mysłowice Forum Mieszkańców Mysłowice
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
take
Zmiennik
Dołączył: 25 Kwi 2007
Posty: 1198
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śródmieście Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 0:39, 10 Mar 2008 Temat postu: Regulamin konkursu ! |
|
|
Regulamin konkursu fotograficznego
1. Organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Moje Miasto Mysłowice
...............................................................................................................................................................................
2. Konkurs skierowany jest do osób uczących się pomiędzy 13 a 21 rokiem życia, fotografujących amatorsko.
...............................................................................................................................................................................
3. Tematyką konkursu jest Miasto Mysłowice
...............................................................................................................................................................................
4. Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest posiadanie konta na forum stowarzyszenia: www.zmien.m-ce24.pl
...............................................................................................................................................................................
5. Wszystkie zgłoszenia będą weryfikowane
...............................................................................................................................................................................
6. Każdy z autorów może przesłać tylko jedną prace.
...............................................................................................................................................................................
7. Prace należy przesyłać jedynie pocztą elektroniczną, przez Internet na adres zmien@m-ce24.pl
...............................................................................................................................................................................
8. Minimalnym rozmiarem pracy w formacie JPG jest 1200x1600 pikseli
...............................................................................................................................................................................
9. Fotografie nie mogą być modyfikowane komputerowo (dopuszcza się: zdjęcia czarno-białe oraz sepie)
...............................................................................................................................................................................
10. Fotografie, na których znajdować się będą cyfry, znaki będą dyskwalifikowane.
...............................................................................................................................................................................
11. Zdjęcia proszę nadsyłać na adres zmien@m-ce24.pl
...............................................................................................................................................................................
12. W treści maila musi się znajdować:
- imię
- nazwisko
- wiek
- nr telefonu
- szkoła do której się uczęszcza
- nick forum SMM
- miejsce i data wykonania nadesłanego zdjęcia
...............................................................................................................................................................................
13. Nadesłane zdjęcia stają się własnością Stowarzyszenia.
...............................................................................................................................................................................
14. Stowarzyszenie przejmuje prawa autorskie nadesłanych prac i zaznacza sobie możliwość opublikowania zdjęć na forum publicznym.
...............................................................................................................................................................................
15. Zdjęcia należy nadsyłać od 10 do 31 marca 2008r.
...............................................................................................................................................................................
16. Finał konkursu odbędzie się 5 kwietnia.
...............................................................................................................................................................................
17. Oceny zdjęć dokonają użytkownicy forum poprzez jawne głosowanie.
a) każdy z użytkowników będzie mógł zagłosować na 3 zdjęcia wpisując w kolejności nicki autorów przyporządkowane miejscom 'na podium'.
...............................................................................................................................................................................
18. Głosowanie odbywać się będzie od 1 do 5 kwietnia do godziny 12:00.
...............................................................................................................................................................................
19. Wyniki zostaną ogłoszone w specjalnym poście na forum, laureaci o wygranej zostaną powiadomieni mailami.
...............................................................................................................................................................................
20. Pierwsze trzy miejsca zostaną nagrodzone oraz wraz z wyróżnieniami będą miały specjalne miejsce podczas trwania wystawy zdjęć odbywającej się w dniach 5 - 31 maja.
...............................................................................................................................................................................
21. Organizator zastrzega sobie prawo do wcześniejszego zakończenia konkursu.
...............................................................................................................................................................................
22. Żadne roszczenia odnośnie wyników konkursu nie będą uwzględniane.
...............................................................................................................................................................................
23. Udział w konkursie jest równoznaczny z wyrażeniem przez osoby uczestniczące zgody na przetwarzanie przez organizatora ich danych osobowych na potrzeby konkursu oraz w celach marketingowych organizatora/ustawa o ochronie danych osobowych z dn.29.08.1997 r. Dz.U. Nr 133 poz.833.
...............................................................................................................................................................................
Ostatnio zmieniony przez take dnia Pon 0:53, 10 Mar 2008, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gość
Gość
|
Wysłany: Wto 1:32, 18 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Może nie doczytałam, ale tematyka zdjęć dowolna czy mysłowicka?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
take
Zmiennik
Dołączył: 25 Kwi 2007
Posty: 1198
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śródmieście Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 2:08, 18 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Wszystko pisze w dziale 'konkurs'..
Stowarzyszenie Moje Miasto - Mysłowice zaprasza wszystkich chętnych fotoamatorów do wzięcia udziału w internetowym konkursie fotograficznym, którego motywem przewodnim jest Miasto Mysłowice.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|