|
Forum Mieszkańców Mysłowice Forum Mieszkańców Mysłowice
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
take
Zmiennik
Dołączył: 25 Kwi 2007
Posty: 1198
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śródmieście Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 14:07, 28 Paź 2009 Temat postu: Oceniamy pracę mysłowickich urzędów |
|
|
Oceniamy pracę mysłowickich urzędów
Niedawno Urząd Miasta Mysłowice uruchomił na swojej stronie internetowej ankietę ''Oceń pracę urzędu''. Ankieta bada zadowolenie klientów Urzędu Miasta Mysłowice ze świadczonych usług. Między innymi czytamy w niej: Jaki był powód Pani / Pana wizyty w Urzędzie Miasta?, Czy bez problemu trafił(a) Pani / Pan do właściwego pracownika załatwiającego sprawę?, Czy informacje udzielone przez pracownika były zrozumiałe i wyczerpujące?, Czy czas oczekiwania na załatwienie sprawy był zadowalający?
Z kolei my dajemy Wam możliwość wolnej wypowiedzi, jak to z tymi naszymi urzędami jest, nie zamykając się jednocześnie w ramach kilku sztywnych pytań wspomnianej ankiety. Każdy internauta może ocenić pracę naszych urzędów, czy działają perfekcyjnie, czy nie do końca?
Napiszcie gdzie i w jakiej sprawie byliście i co udało się Wam załatwić. Czy były jakieś trudności, może ktoś nie chciał udzielić informacji, może odesłano Was z kwitkiem, nie odpowiedziano na list, maila?
Czekamy na Wasze opinie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
take
Zmiennik
Dołączył: 25 Kwi 2007
Posty: 1198
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śródmieście Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 18:45, 13 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Oceń pracę urzędu
Źródło: Monika Chruścińska - POLSKA Dziennik Zachodni
Czy informacje udzielone przez pracownika były zrozumiałe i wyczerpujące? Czy czas oczekiwania na załatwienie sprawy był zadowalający? To tylko niektóre z pytań jakie przewiduje ankieta, która pojawiła się na stronie internetowej Urzędu Miasta.
- Jesteśmy na etapie wdrażania systemu zarządzania jakością ISO. Ankieta ma na celu podniesienie jakości świadczonych przez urząd usług. Mieszkańcy za jej pomocą mogą wyrazić swoją opinię i uwagi dotyczące naszych pracowników czy sposobu załatwienia spraw - tłumaczy Katarzyna Szymańska z mysłowickiego magistratu.
Inicjatywa wydawać by się mogło pożądana, ale co na to mieszkańcy?
- Z zasady nie wypełniam takich ankiet, bo uważam że ich wyniki i tak nie są brane pod uwagę - twierdzi Małgorzata Szeja. - Nie wystarczy sporządzić ankietę i przeprowadzić badania, trzeba jeszcze umieć i chcieć wyciągnąć z nich wnioski - dodaje mieszkanka. Pracę mysłowickiego urzędu ocenia jednak dobrze. - Obsługa urzędnicza u nas jest miła i kompetentna. Nie ma kolejek, człowiek nie czuje się zbywany, a jeśli potrzeba coś mu wytłumaczyć to może liczyć na wyjaśniającą i grzeczną odpowiedź. Do tego dodam, że lepiej oceniam pracę naszego urzędu niż katowickiego, bo z tamtym też miałam już do czynienia - mówi.
Pomysł z ankietą oceniającą pracę urzędników na tyle przypadł do gustu mysłowiczanom, że postanowili rozwinąć temat na forum mieszkańców miasta www.zmienmce.fora.pl. - Dajemy mieszkańcom możliwość wolnej wypowiedzi, nie zamykając się jednocześnie w ramach kilku sztywnych pytań - tłumaczy ideę, Tomasz Kusiak ze Stowarzyszenia Mieszkańców Mysłowic "Moje Miasto".
Jednym z elementów usprawnienia pracy magistratu mają być także Karty Usług Publicznych wraz z wnioskami, które dostępne są w Wirtualnym Biurze Mieszkańca. Karty opisują dokładnie poszczególne usługi realizowane przez UM. Mysłowicki magistrat wyróżnia się na tle innych tym, że jego Biuro Obsługi Mieszkańca pracuje od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 do 17 i jeszcze w soboty w godz. 8 do 13. - Dzięki temu pracujący mieszkańcy nie muszą brać dnia wolnego żeby załatwić sprawę - mówi Szymańska. |
My też oceniamy...
Każdy internauta może ocenić pracę naszych urzędów, czy działają perfekcyjnie, czy też nie do końca?
* Napiszcie gdzie i w jakiej sprawie byliście i co udało się Wam załatwić. Czy były jakieś trudności? Może ktoś nie chciał Wam udzielić informacji, odesłano Was z kwitkiem oraz nie odpowiedziano na list, maila?
* Jak oceniacie profesjonalizm urzędników obsługujących petentów oraz wprowadzenie jakich zmian Waszym zdaniem może wpłynąć na polepszenie jakości usług świadczonych przez Urząd?
Ostatnio zmieniony przez take dnia Pią 18:46, 13 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|