Forum Mieszkańców Mysłowice
Forum Mieszkańców Mysłowice
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum Mieszkańców Mysłowice Strona Główna
->
Informacje z Mysłowic
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
:: FORUM MIESZKAŃCÓW MYSŁOWIC (2007/2014)
----------------
Witamy na Forum
:: MYSŁOWICE
----------------
Wybory 2014
O Mysłowicach
Informacje z Mysłowic
Inwestycje, budowy, remonty
Administracja i sprawy publiczne
Inwestycje zrealizowane
Sport
Fotoforum
Kandydaci na Prezydenta
:: HISTORIA
----------------
Mysłowice dawniej
Dokumenty
:: REKREACJA
----------------
Kultura i rozrywka
Zespoły muzyczne
:: SPOŁECZEŃSTWO
----------------
Na każdy temat
Silesia
Ogłoszenia
:: INICJATYWY MIESZKAŃCÓW
----------------
OFF Festival
Muzeum Miasta Mysłowice
Praca
Sprzedam, kupię, zamienię
MOK - Mysłowicki Ośrodek Kultury
Przyroda
Ludzie
Architektura
Reportaż
Imprezy
Inne
Oddam, poszukuję, inne
"PROMENADA WCZORAJ, PROMENADA JUTRO"
PLEBISCYT MIESZKAŃCÓW MYSŁOWIC mySŁAWY
Mysłowickie Diamenty 2009
Sprzątanie Trójkąta Trzech Cesarzy
mySŁAWY 2008
mySŁAWY 2009
MySławy 2010
Sportowe
Mysłowicki Ośrodek Kultury i Sztuki
Miejskie Centrum Kultury
Wybory 2010
Organizacja
----------------
Archiwum
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Tofik
Wysłany: Sob 18:16, 28 Mar 2009
Temat postu: [DZ] Zbieg okoliczności ?
Zbieg okoliczności ?
( Monika Chruścińska - POLSKA Dziennik Zachodni )
Słuchaj, oglądaj, czytaj... to slogan kampanii promującej, albo jak wolą pomysłodawcy billboardów, informującej mieszkańców o mysłowickich mediach. Na tablicach reklamowych umieszczono graficzne symbole poszczególnych mediów, linki do ich stron internetowych oraz wizerunek przedstawiciela Urzędu Miasta Mysłowice, Katarzyny Szymańskiej, która od 3 lat odpowiada z ramienia urzędu za kontakt z mediami. W całej tej sprawie nie byłoby nic znaczącego, gdyby nie fakt, że dwa tygodnie temu wpisano na listę propozycję kandydatury pani Szymańskiej do Europarlamentu. - Kiedy jednego dnia widzę taki billboard, a kolejnego słyszę, że jego bohaterka zamierza kandydować do parlamentu europejskiego to nasuwa mi się od razu jedna myśl - ktoś tu chce załatwiać swoje prywatne interesy za pieniądze miasta - uważa mieszkanka Mysłowic, Anna Gołota.
Sama zainteresowana zaprzecza jakoby takie działanie miało miejsce. - Poproszono mnie o użyczenie swojego wizerunku, ponieważ jako osoba odpowiedzialna za kontakty z mediami jestem też osobą właściwą, by znaleźć się na takim billboardzie. Nie wykorzystuję swojej funkcji do tego, żeby prowadzić kampanię wyborczą. Moja kampania się jeszcze nie rozpoczęła. Lista osób ubiegających się o mandat do Europarlamentu z ramienia SLD nie została jeszcze podana do publicznej wiadomości. Wszelkimi sprawami związanymi z moją kandydaturą zajmuję się po godzinach pracy. W związku z tym łączenie jednego z drugim jest nieuzasadnione - twierdzi Katarzyna Szymańska. Utrzymuje także, że użyczenie swojego wizerunku na potrzeby kampanii niczym nie różni się od jej dotychczasowej działalności. - W mediach pojawiam się cały czas. Jestem cytowana, fotografowana i występuję w telewizji. Równie dobrze można stwierdzić, że promuję się cały czas, tymczasem na tym właśnie polega moja praca - dodaje.
Zdaniem specjalisty od marketingu politycznego, politologa Uniwersytetu Śląskiego, dr Marka Mazura, sprawa nie jest jednak tak oczywista. - Jest wielce prawdopodobne, że ta pani usiłuje budować własną rozpoznawalność i wykorzystuje do tego publiczne pieniądze, co absolutnie nie powinno mieć miejsca - komentuje.
Pomysł zorganizowania kampanii billboardowej wyszedł z urzędu miasta. - Miasto zaproponowało nam czy nie zechcielibyśmy promować naszego radia i innych mediów na tablicach reklamowych. Zgodziliśmy się i poprosiliśmy Katarzynę Szymańską o współpracę, bo to ładna i medialna dziewczyna. Na dodatek moja dobra znajoma. Z racji wykonywania zawodu, jak najbardziej odpowiednia do takiej kampanii. Muszę zaznaczyć, że zaprojektowaliśmy plakat dużo wcześniej, nie wiedząc o planach pani Katarzyny. To bardzo aktywna osoba, która robi wiele dobrego i całe to zamieszanie z bilbordami uważam za przesadzone - tłumaczy szef Radia Mysłowice, Michał Woźniczko.
W kampanii billboardowej wykorzystano 24 tablice reklamowe i umieszczono je we wszystkich dzielnicach miasta. Za jej sfinansowanie odpowiedzialne jest Miejskie Centrum Kultury, jedna z instytucji odpowiadających w Mysłowicach za promocję kultury w mieście i... dotowanych z budżetu miasta. Jednakże pełniąca obowiązki dyrektora placówki Barbara Gamon twierdzi, że o finansowaniu kampanii nic nie wie.
Koszt jednego plakatu to 200 zł. Miasto nie poniosło dodatkowych kosztów związanych z wynajęciem powierzchni reklamowych, ponieważ tablice należą do instytucji miejskich.
Szymańska podkreśla, że billboardy są elementem przyjętej w Mysłowicach kampanii informacyjnej. - Informowaliśmy już o aktualnie wdrażanym projekcie "Porządkowanie gospodarki wodno- ściekowej". Następnie na bilbordach pojawiła się informacja o realizowanych w mieście inwestycjach. Obecnie promujemy mysło-wickie media. W niedługim czasie pojawią się informacje na temat zbliżających się w mieście imprez: World Tour 2009, Mediawave i Off Festival - zapowiada Szymańska.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin