Forum Mieszkańców Mysłowice
Forum Mieszkańców Mysłowice
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum Mieszkańców Mysłowice Strona Główna
->
O Mysłowicach
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
:: FORUM MIESZKAŃCÓW MYSŁOWIC (2007/2014)
----------------
Witamy na Forum
:: MYSŁOWICE
----------------
Wybory 2014
O Mysłowicach
Informacje z Mysłowic
Inwestycje, budowy, remonty
Administracja i sprawy publiczne
Inwestycje zrealizowane
Sport
Fotoforum
Kandydaci na Prezydenta
:: HISTORIA
----------------
Mysłowice dawniej
Dokumenty
:: REKREACJA
----------------
Kultura i rozrywka
Zespoły muzyczne
:: SPOŁECZEŃSTWO
----------------
Na każdy temat
Silesia
Ogłoszenia
:: INICJATYWY MIESZKAŃCÓW
----------------
OFF Festival
Muzeum Miasta Mysłowice
Praca
Sprzedam, kupię, zamienię
MOK - Mysłowicki Ośrodek Kultury
Przyroda
Ludzie
Architektura
Reportaż
Imprezy
Inne
Oddam, poszukuję, inne
"PROMENADA WCZORAJ, PROMENADA JUTRO"
PLEBISCYT MIESZKAŃCÓW MYSŁOWIC mySŁAWY
Mysłowickie Diamenty 2009
Sprzątanie Trójkąta Trzech Cesarzy
mySŁAWY 2008
mySŁAWY 2009
MySławy 2010
Sportowe
Mysłowicki Ośrodek Kultury i Sztuki
Miejskie Centrum Kultury
Wybory 2010
Organizacja
----------------
Archiwum
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
take
Wysłany: Pią 18:45, 13 Lis 2009
Temat postu:
Cytat:
Oceń pracę urzędu
Źródło: Monika Chruścińska - POLSKA Dziennik Zachodni
Czy informacje udzielone przez pracownika były zrozumiałe i wyczerpujące? Czy czas oczekiwania na załatwienie sprawy był zadowalający? To tylko niektóre z pytań jakie przewiduje ankieta, która pojawiła się na stronie internetowej Urzędu Miasta.
- Jesteśmy na etapie wdrażania systemu zarządzania jakością ISO. Ankieta ma na celu podniesienie jakości świadczonych przez urząd usług. Mieszkańcy za jej pomocą mogą wyrazić swoją opinię i uwagi dotyczące naszych pracowników czy sposobu załatwienia spraw - tłumaczy Katarzyna Szymańska z mysłowickiego magistratu.
Inicjatywa wydawać by się mogło pożądana, ale co na to mieszkańcy?
- Z zasady nie wypełniam takich ankiet, bo uważam że ich wyniki i tak nie są brane pod uwagę - twierdzi Małgorzata Szeja. - Nie wystarczy sporządzić ankietę i przeprowadzić badania, trzeba jeszcze umieć i chcieć wyciągnąć z nich wnioski - dodaje mieszkanka. Pracę mysłowickiego urzędu ocenia jednak dobrze. - Obsługa urzędnicza u nas jest miła i kompetentna. Nie ma kolejek, człowiek nie czuje się zbywany, a jeśli potrzeba coś mu wytłumaczyć to może liczyć na wyjaśniającą i grzeczną odpowiedź. Do tego dodam, że lepiej oceniam pracę naszego urzędu niż katowickiego, bo z tamtym też miałam już do czynienia - mówi.
Pomysł z ankietą oceniającą pracę urzędników na tyle przypadł do gustu mysłowiczanom, że postanowili rozwinąć temat na forum mieszkańców miasta
www.zmienmce.fora.pl
. - Dajemy mieszkańcom możliwość wolnej wypowiedzi, nie zamykając się jednocześnie w ramach kilku sztywnych pytań - tłumaczy ideę, Tomasz Kusiak ze Stowarzyszenia Mieszkańców Mysłowic "Moje Miasto".
Jednym z elementów usprawnienia pracy magistratu mają być także Karty Usług Publicznych wraz z wnioskami, które dostępne są w Wirtualnym Biurze Mieszkańca. Karty opisują dokładnie poszczególne usługi realizowane przez UM. Mysłowicki magistrat wyróżnia się na tle innych tym, że jego Biuro Obsługi Mieszkańca pracuje od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 do 17 i jeszcze w soboty w godz. 8 do 13. - Dzięki temu pracujący mieszkańcy nie muszą brać dnia wolnego żeby załatwić sprawę - mówi Szymańska.
My też oceniamy...
Każdy internauta może ocenić pracę naszych urzędów, czy działają perfekcyjnie, czy też nie do końca?
* Napiszcie gdzie i w jakiej sprawie byliście i co udało się Wam załatwić. Czy były jakieś trudności? Może ktoś nie chciał Wam udzielić informacji, odesłano Was z kwitkiem oraz nie odpowiedziano na list, maila?
* Jak oceniacie profesjonalizm urzędników obsługujących petentów oraz wprowadzenie jakich zmian Waszym zdaniem może wpłynąć na polepszenie jakości usług świadczonych przez Urząd?
take
Wysłany: Śro 14:07, 28 Paź 2009
Temat postu: Oceniamy pracę mysłowickich urzędów
Oceniamy pracę mysłowickich urzędów
Niedawno Urząd Miasta Mysłowice uruchomił na swojej stronie internetowej ankietę ''Oceń pracę urzędu''. Ankieta bada zadowolenie klientów Urzędu Miasta Mysłowice ze świadczonych usług. Między innymi czytamy w niej: Jaki był powód Pani / Pana wizyty w Urzędzie Miasta?, Czy bez problemu trafił(a) Pani / Pan do właściwego pracownika załatwiającego sprawę?, Czy informacje udzielone przez pracownika były zrozumiałe i wyczerpujące?, Czy czas oczekiwania na załatwienie sprawy był zadowalający?
Z kolei my dajemy Wam możliwość wolnej wypowiedzi, jak to z tymi naszymi urzędami jest, nie zamykając się jednocześnie w ramach kilku sztywnych pytań wspomnianej ankiety. Każdy internauta może ocenić pracę naszych urzędów, czy działają perfekcyjnie, czy nie do końca?
Napiszcie gdzie i w jakiej sprawie byliście i co udało się Wam załatwić. Czy były jakieś trudności, może ktoś nie chciał udzielić informacji, może odesłano Was z kwitkiem, nie odpowiedziano na list, maila?
Czekamy na Wasze opinie.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin