Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Nie 0:09, 08 Sie 2010    Temat postu:

Anno, ale Ty jesteś. Dlaczego się nie cieszysz, że dzięki działaniom prezydenta powstało tak wiele prestiżowych miejsc pracy?
Anna
PostWysłany: Czw 21:57, 15 Lip 2010    Temat postu: PANATONI

Jeżeli hale są takie prestiżowe to zapraszamy w upały kapituły konkursowe. Nawet wentylacji nie ma, klimatyzacji wcale, a zaplecze socjalne wygląda tak ze szafki stoją na hali.
Luke
PostWysłany: Śro 22:24, 31 Mar 2010    Temat postu:

Fabryka PartnerTech w Panattoni Park Mysłowice
http://www.biznespolska.pl/komunikaty/?contentid=195130

Panattoni Europe, lider rynku powierzchni magazynowej w Polsce, podpisał umowę najmu na 12 tys. m2 w Panattoni Park Mysłowice. Nowy Klient, firma PartnerTech, otworzy w parku zakład produkcyjny, specjalizujący się w obudowach i integracji systemów. Panattoni Park Mysłowice zdobył kolejnego prestiżowego Klienta. Najemcą hali C została firma PartnerTech, która zakładem w Mysłowicach realizuje kolejny krok w swojej strategii nakierowanej na rozwinięcie operacji w Europie Wschodniej oraz wzmocnienie konkurencyjności swoich jednostek. - Inwestycja w rejonie Śląska wzmocni naszą strukturę produkcyjną, łańcuch logistyczny oraz doświadczenia i moce produkcyjne - mówi Rune Glavare, prezes i CEO Partner Tech - Dzięki temu będziemy w stanie zaoferować klientom bardziej efektywną, atrakcyjniejszą cenowo i elastyczną produkcję oraz doskonałą lokalizację do składania gotowych zestawów i szybką dystrybucję w Europie. Nowy zakład będzie jednostką produkcyjną dla Grupy oraz obsługiwał pozostałe jednostki PartnerTech w zakresie elementów metalowych i integracji systemów. Zakład będzie bardzo nowoczesną jednostką produkcyjną, o wysokim stopniu automatyzacji i elastyczności. Według planów inwestycja będzie gotowa w drugim kwartale 2010 r. Podczas transakcji Partner Tech był reprezentowany przez agencję Jones Lang LaSalle, która również występuje w roli Projekt Managera inwestycji.



Beata Hryniewska, Head of Industrial & Logistics Agency w Jones Lang LaSalle komentuje: - Adaptacja budynku magazynowego na potrzeby produkcyjne jest strategiczna mając na uwadze plany połączenia przez PartnerTech zaawansowanej technologii procesu produkcyjnego z nowoczesnym obiektem przemysłowym. Wierzę, że decyzja podjęta przez PartnerTech o współpracy z Panattoni została oparta na szerokim doświadczeniu dewelopera w pracy z firmami produkcyjnymi oraz bardzo dobrej lokalizacji, jaką oferuje park magazynowy w Mysłowicach. Panattoni Park Mysłowice jest największą inwestycją w portfolio Panattoni Europe. Po zakończeniu rozbudowy będzie jednym z największych parków w Polsce, z całkowitą powierzchnią 190,5 tys. m2. Oprócz inwestycji w centrum dystrybucyjne Panattoni wykonał w Mysłowicach przebudowę układu komunikacyjnego, w tym węzła drogowego na drodze ekspresowej S1, za ok. 30 mln zł. Inwestycja oddana do użytku w listopadzie 2009 r. pozwoliła skomunikować centrum dystrybucyjne, ale też całe Mysłowice, z trasą S1. Wśród Klientów centrum są m.in. firmy: DPD, CAT Group, Coca-Cola, Inter Cars, Intermarché, ND Logistics, Magneti Mirelli, Manuli Hydraulics oraz Rohlig. Park w Mysłowicach doceniany jest nie tylko przez Klientów, ale również profesjonalistów branży nieruchomości. Podczas ubiegłorocznej edycji CIJ Awards Polska otrzymał nagrodę w kategorii Best Warehouse/Logistics Industrial & Logistics Development of the Year 2009. Panattoni Park Mysłowice został również wybrany jako Industrial & Logistics Development of the Year 2009 w regionie Europy Środkowo - Wschodniej, przez jury prestiżowego konkursu CEE Quality Awards 2010.
Gość
PostWysłany: Wto 20:10, 19 Sty 2010    Temat postu:

PartnerTech otwiera nowy zakład produkcyjny w Polsce

PartnerTech otwiera w Mysłowicach nowy zakład produkcyjny, specjalizujący się w obudowach i integracji systemów. Zakład będzie kosztował 6 mln EUR.


Nowy zakład będzie obsługiwał nasze pozostałe jednostki w zakresie obudów oraz elementów metalowych’ mówi Rune Glavare, prezes i CEO PartnerTech. ‘Będzie to bardzo nowoczesna jednostka, o wysokim stopniu automatyzacji i elastyczności. Zakład będzie stanowił centrum tego typu produkcji dla całej grupy. Według planów, zakład będzie gotowy do pracy w drugim kwartale 2010’.

Inwestycja jest częścią wysiłków PartnerTech nakierowanych na rozwinięcie operacji w Europie Wschodniej. ‘Kombinacja produkcji elementów metalowych, obudów oraz integracji systemów stworzy efektywny łańcuch logistyczny, wzmacniający naszą ofertę dla klientów’ kontynuuje Rune Glavare.

Zakład będzie zlokalizowany w Mysłowicach, niedaleko Katowic. ’Inwestycja w rejonie Śląska wzmocni naszą obecną strukturę produkcyjną i globalny łańcuch logistyczny, a także wzbogaci nasze doświadczenia w zakresie produkcji’ kończy prezes Glavare. ‘Dzięki temu, będziemy w stanie zaoferować klientom bardziej efektywną, atrakcyjniejszą cenowo i elastyczną produkcję’.
Maksio
PostWysłany: Pon 15:09, 16 Lis 2009    Temat postu:

z tego co wróble ćwierkają Wesoly wiem, że mają zamknąć zjazdy na S1 na starym wiadukcie (już nawet tablice informacyjne pościągali) a więc powodzenia z zakazem - teraz jeszcze więcej ciężarówke i innych samochodów bedzie jeździć Kosztowską Wesoly
Marq
PostWysłany: Pią 20:37, 13 Lis 2009    Temat postu:

Teraz, kiedy otwarto już węzeł nie ma przeciwwskazań, aby na ulicy Kosztowskiej wprowadzić zakaz ruchu dla pojazdów ciężarowych.
Tym bardziej, że na razie nie widać zmniejszonego ruchu TIR-ów na tej ulicy. Obawiam się, że bez zakazu, wzmożony, bardzo uciążliwy i niebezpieczny ruch tych pojazdów na ulicy Kosztowskiej pozostanie taki, jaki był wcześniej.

Myślę, że inni rodzice, którzy posyłają dzieci do jednej ze szkół znajdujących się przy tej drodze rozumieją mnie dobrze. I z resztą chyba nie tylko oni...
take
PostWysłany: Pią 17:33, 13 Lis 2009    Temat postu:

Kosztowski węzeł niezgody wreszcie otwarty!
Źródło: Tomasz Kusiak, m-ce24.pl / mmsilesia.pl

Nareszcie! - krzyknął zapewne nie jeden kierowca, który w poniedziałek 10. listopada miał okazję przejechać przez wybudowane już w styczniu kosztowskie rondo. Po długich miesiącach dezorientacji kierowców TIR-ów rozjeżdżających ulice dzielnicy, ku uciesze wściekłych mieszkańców otwarte zostało rondo wraz ze zjazdem łączącym ul. Kosztowską z drogą ekspresową S1.

Węzeł drogowy łączący ul. Kosztowską z drogą ekspresową S1 wybudowała prywatna firma. Prace nad realizacją projektu trwały blisko 6 miesięcy. Zakończono je już w styczniu. Jednak dopiero w poniedziałek 10. listopada długo wyczekiwane otwarcie zjazdu stało się faktem.

Inwestycja kosztowała 30 mln zł. Był to prezent dla mieszkańców od firmy Panattoni, która w Kosztowach wybudowała nowoczesne centrum logistyczne. Niestety szybko ukończona inwestycja nie zachwyciła mieszkańców dzielnicy. Problem pojawił się wówczas gdy pojawiła się kwestia oświetlenia, a także zawiłe procedury przekazania nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa, na której zjazd się znajduje.

Decyzja o otwarciu węzła przez wiele miesięcy wstrzymywana była przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad. I choć to deweloper będący właścicielem nieruchomości miał dostarczyć wypis z Ksiąg Wieczystych, to GDDKiA oskarżała mysłowicki magistrat o niezałatwienie procedur administracyjnych, a także przerzuciła odpowiedzialność za oświetlenie węzła.

- Urząd nie był stroną w tym postępowaniu. Jednakże władzom miasta również zależało na jak najszybszym uruchomieniu węzła. Pozwoli to przede wszystkim na odciążenie centrum miasta od hałasu i ruchu tranzytowego, mówi Katarzyna Szymańska z biura prasowego UM.

W celu przyspieszenie procedur mysłowiccy urzędnicy inicjowali spotkania pomiędzy deweloperem a GDDKiA. We wrześniu odbyło się ostatnie. Przedstawiciele magistratu zobowiązali się do znalezienia notariusza, który sporządzi akt notarialny przekazujący nieruchomość na rzecz Skarbu Państwa.

Z kolei mieszkańcy dzielnicy dali wszystkim stronom ultimatum - jeżeli węzeł nie zostanie natychmiast otwarty, to 17 listopada zablokują główną ulicę, skutecznie paraliżując jakikolwiek ruch pojazdów, a w tym przede wszystkim uciążliwych kolumn samochodów ciężarowych.

- Przez środek dzielnicy dziennie przejeżdża tir za tirem. Nas nie interesuje z czyjej winy węzeł jest zamknięty, mówiła podczas październikowej sesji Bronisława Załuczkowska, jedna z osób przygotowujących blokadę. Pod pismem zapowiadającym blokadę podpisało się 900 osób.

Dziś już sprawa własności węzła została rozstrzygnięta i w jej myśl, za oświetlenie w tym rejonie odcinka S1 leży w gestii GDDKiA, a na pozostałej części węzła - gminy. Zjazd został otwarty, a wreszcie zadowoleni mieszkańcy nie będą blokować drogi...
zna(f)ca:P
PostWysłany: Pią 8:11, 16 Paź 2009    Temat postu:

Ludzie piszecie, ze płaca niska na tych magazynach. Ale weźcie to na chłopski rozum. Jesli jakiś tam właściciel hali znajdzie ludzi godzących się pracować za te wspomniane 1300 zl (a chyba właściwie 1276, bo tyle wynosi najniższa krajowa) to po co ma przepłacać?! Jakby nie było chętnych do pracy to by zarobki były wyższe, a tak tyrajcie za tyle ile się godzicie, wasza sprawa, bo to wy podpisujecie umowy o prace. Tak jak na Wyspach Brytyjskich nie było chętnych do pracy za 5funtow/h, to Polacy zapewnili te miejsca, bo dla Brytyjczyków to było brudzenie sobie rąk. Ale teraz kryzys na topie więc pracodawcy maja asa w rękawie wiec zapomnijcie, że dadzą Wam na start 3000 tys.

pozdro z klepy
Lukasz
PostWysłany: Czw 17:17, 15 Paź 2009    Temat postu:

Hmm... Według mnie lepiej pracowac za te 1300 niz siedziec w domu za darmo. A jesli masz aspiracje na zarobki rzedu 5-6 tysiecy to idz do jakiejs firmy i powiedz ze chcesz być tam np. dyrektorem do spraw sprzedazy, ciekawe czy Cie przyjma. Poza tym nie ma czegos takiego jak najnizsza srednia krajowa, bo srednia jest tylko jedna. Ale napewno powyżej średniej na kasie nie zarabiają
Bosski85
PostWysłany: Czw 8:17, 15 Paź 2009    Temat postu:

To dzisiaj niby otwierają ten zjazd na S1? Wesoly Cool

wiecie czy potrzebują tam gdzieś do roboty teraz (pracuje ktoś w Coca-Coli lub w tym magazynie pod hipermarkety Muszkieterowie?) i co za firmy mają się tam teraz wprowadzać?

na początku chciałem iść do tego Inter Cars (pierwsza hala od strony Brzezinki, firma zajmująca się sprzedażą części samochodowych, w Mysłowicach jest magazyn spółki która jest odpowiedzialna za wożenie towaru po południowych filiach tej firmy...tak więc w Mysłowicach nie ma Inter Carsu jak może mylnie informować informacja na magazynie tylko jest spółka córka /nie wiem jak się do końca nazywa, )... jednak po opinii paru osób co miało/ma z tą firmą styczność dałem sobie spokój..... robisz jak niewolnik jakiś od dzwonu do dzwonu, niesamowity rygor n każdym kroku, każdą ci przyjść wcześniej to nie ma opcji ze NIE i tak lecisz 10 godzin, w tym przerwa całe 20 minut. Każdy ma osobną statystykę, by czasem nie okazało się, że zrobiłeś sobie w czasie pracy jakaś drzemkę... ciekawe jak jak wszędzie podobno kamery. Atmosfera fatalna, duża rotacja pracowników, na hali zimno jak w kostnicy bo oszczędzają i W OGÓLE nie grzeją!!!..... Do tego soboty obowiązkowe i co najśmieszniejsze nie są płacone ekstra jak w innych firmach, tylko po prostu wybierasz sobie za to dzień wolny, a dostajesz go poniedziałek kiedy jest w porównaniu do reszty mniejszy zapieprz!!!! nie mówiąc już o rzeczach typu jak jesteś na L4 (normalnie 80% płatne powinno być) to ci lecą jeszcze po wypłacie... Kumpel z miesiąca na miesiąc dostawał mniej kasy a oficjalnie więcej dni przerobił i mówili że wszystko jest OK Wesoly

A takie cyrki za uwaga 1300 zł Laughing na umowie + niby jakaś lotnia premia, ale i tak cię wy..&@&* na szare mydło i jej na oczy nie zobaczysz. Ciekawe kto im tam będzie pracował, bo w hipermarketach na kasie się więcej zarabia niż najniższa średnia krajowa! Bardzo wesoły
Gość
PostWysłany: Pią 1:19, 09 Paź 2009    Temat postu:

To wy nie wiecie ?
Tak ma byc otwarty do 15 października ale 2011 roku tuż przed euro 2012
Jezyk
Gość
PostWysłany: Czw 19:10, 08 Paź 2009    Temat postu:

a dziś masz dopiero 8 października...
Maksio
PostWysłany: Czw 14:14, 08 Paź 2009    Temat postu:

co ze zjazdem na S1 ?? podobno ma być otwarty do 15 pażdziernika ??
Luke
PostWysłany: Wto 21:33, 18 Sie 2009    Temat postu:

(industrial.pl)

Firma Cushman & Wakefield pośredniczyła w negocjacjach dotyczących wynajmu 4400 m2 powierzchni magazynowej oraz biurowej w centrum dystrybucyjnym Panattoni Park Mysłowice pomiędzy deweloperem Panattoni Europe a firmą Outukumpu Sp. z.o.o. Outukumpu jest jednym z największych producentów stali nierdzewnych na świecie. Panattoni Park Mysłowice to priorytetowa inwestycja Panattoni Europe. Doskonała lokalizacja oraz dobra infrastruktura regionu to potencjał, który doceniają przedsiębiorstwa z całej Polski. Położenie parku zapewnia idealne warunki dla krajowego i międzynarodowego transportu oraz łatwy dostęp do wysoko kwalifikowanej siły roboczej. Nowi najemcy decydujący się na wybór inwestycji Panattoni w Mysłowicach cenią sobie bliską odległość od lotniska w Pyrzowicach, która wynosi zaledwie 30 kilometrów oraz sąsiedztwo z przebiegająca przez Mysłowice autostradą A4 oraz drogą ekspresową S1, która umożliwia szybki dojazd do Warszawy, Krakowa, Bielska, Cieszyna i innych polskich oraz europejskich miast.
adzia
PostWysłany: Wto 9:42, 11 Sie 2009    Temat postu:

a ktoś mi powie jak oni tych klientów werbują do siebie? Wesoly

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group